تکنیک آلفای ذهنی

چکیده ای از تجربیات من در زندگی

تکنیک آلفای ذهنی

تا چه حد با تکنیک آلفای ذهنی آشنایی دارید؟ امواج مغز را میشناسید؟ میدانید میتوانید ماندن مغزتان را در حالت آلفای ذهنی افزایش دهید و به این وسیله با کائنات دستور دهید تا هر آنچه که میخواهید را برایتان رقم بزند؟ آیا مراقبه و مدیتیشن میتواند کمک کند که تاثیرات آلفا در شما عمیق تر و ماندگار تر شود؟ آیا با استفاده از تکنیک آلفای ذهنی میتوان کاری کرد تا هر زمان که اراده کردید وارد حال آلفا شوید؟ حالت آلفای ذهنی چیست و چگونه میتواند راه رسیدن به رویاهایتان را هموار کند؟ شاید خیلی از شماها که در حال خواندن این مقاله هستید، حالت آلفای ذهنی را نشناسید و بلد نباشید که چگونه به حالت آلفا برویم و تنها شنیده باشید که اگر در راه رسیدن به آلفای ذهنی موفق شوید تمرکز شما چند برابر شده و بر ذهنتان چیره اید و تمام رویاهایتان را در این حالت میتوانید یک به یک به واقعیت تبدیل کرده و از قانون جذب به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. به شما مژده میدهیم که در این مقاله علاوه بر اینکه آلفای ذهنی را به خوبی میشناسید، خواهید آموخت که چگونه به آلفای ذهنی برسید پس باما همراه باشید.

آلفای ذهنی چیست ؟
آلفای ذهنی یکی از بی نظیرترین قدرت هایی است که خداوند به اشرف مخلوقاتش، یعنی انسان ها عطا کرده است. اجازه دهید این قدرت خارق العاده را با یک مثال ساده برایتان شفاف سازی کنم. تا حالا شده به کسی فکر کنید و آن فرد همان روز و حتی همان ساعاتی که در ذهن شماست، به شما زنگ بزند و یا به دیدارتان بیاید؟ در چنین لحظه ای متعجب میشوید و با خود می گویید کاش از خدا چیز دیگری میخواستم و احتمالا دلیسل این اتفاق را درک نمیکنید اما این حادثه نیز دلیل و توجیحی بسیار قوی دارد تحت عنوان “قدرت ذهن در حالت آلفای ذهنی”. آلفای ذهنی حالتی از ذهن انسان است که اگر ذهن در آن وضعیت قرار گیرد هر آنچه از پشت پرده آن میگذرد به واقعیت تبدیل میشود. آلفا همان قدرت بی نهایت ذهن انسان است که او را به اشرف مخلوقات تبدیل کرده است. همین قدرت است که به ما توانایی خلق کردن داده است. چراکه با این قدرت ما میتوانیم افراد و شرایطی را به زندگیمان جذب کنیم که راه رسیدن ما به اهدافمان را هموار کنند.

قدرت آلفای ذهنی در چیست؟
حالت آلفای ذهنی، شگفت انگیز ترین و قدرتمند ترین ویژگی و نعمتی است که خداوند به انسان عنایت کرده و از جمله برجسته ترین وجه تمایزات انسان با سایر مخلوقات خداوند است. چرا که شما هر آنچه را که با ذهنتان تجسم کنید میتوانید در زندگیتان به یک واقعیت غیر قابل انکار تبدیل کنید. فرض کنید به افزایش حقوق فکر کنید و در کمتر از چند ماه حقوقتان از آن چیزی که تصور میکردید هم بیشتر شود و یا به داشتن یک رابطه رویایی فکر کنید و در کوتاه ترین زمان با فردی آشنا شوید که زندگی احساسیتان را زیر و رو کند. به خرید خانه فکر کنید و بدون کمترین دردسری خانه رویاییتان را بخرید و خلاصه هر آنچه را که در ذهنتان مجسم میکنید در زندگیتان بدست آورید. بی شک زندگیتان خیلی قشنگ تر میشود و قدرتی ماورایی برای خلق زندگی رویاییتان بدست خواهید آورد. قدرت آلفای ذهنی آنچنان بیش از حد تصور است که در دهه اخیر اساتید قانون جذب و حوزه موفقیت از آن برای تمرین استفاده از قانون جذب در دانشجویان خود استفاده نموده و آن را ابر راز موفقیت نامیده اند.

۱۰ استراتژی ساده برای پاکسازی ذهن و داشتن فکر آزاد

جریان مداوم خبرهای منفی در مورد شیوع ویروس کرونای چین باعث شده است که ذهن همه آشفته شود. در نتیجه احساس استرس و نا امنی برای همه به وجود می‌ آید. اضطراب کاملاً قابل درک است و باعث می شود که افراد احساس امنیت خود را از دست بدهند.

دور کردن ذهن از این افکار و احساسات نیز کار بسیار سختی می باشد اما می‌ توانیم از این اضطراب برای ارتقای عادت هایی در خودمان استفاده کنیم که می‌ تواند سلامت ذهن ما را تضمین کند. بنابراین هر موقع که از این افکار به سر شما زد، سعی کنید که یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید تا ذهن شما پاکسازی شود.

1-حواس خودتان را پرت کنید

زمانی که احساس می کنید که نمی‌ توانید به افکار خود تسلط داشته باشید؛ وقت آن است که در مورد چیز دیگری فکر کنید. به یاد داشته باشید که باید از راه هایی ذهن خود را منحرف کنید.

نورولوژیست ها به این که ذهن چگونه از عدم توجه به تغییر تقارن امواج‌ مغزی بین نواحی مختلف در مغز می‌ رسد، مطالعات زیادی انجام دادند.

منبع مقاله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.