قانون جذب

چکیده ای از تجربیات من در زندگی

قانون جذب

مفاهیم پایه و اساسی در قانون جذب
۱- قانون ارتعاش :

قانون ارتعاش در قانون جذب را میتوان اصلی ترین مفهوم در قانون جذب دانست که پایه و اساس آن را تشکیل داده است. بر اساس قانون ارتعاش تمامی کائنات( منظورم از کائنات شامل شما، گیاهان، حیوانات، اشیا، افکار، جامدات و هرآنچه که در این جهان بتوانید تصور کنید است.) در حال تولید و ارسال انرژی هستند و انرژی های مشابه به یکدیگر جدب میشوند.

۲- قانون جذب پول:

قانون جذب پول و ثروت یکی از زیر مجموعه های کاربردی قانون جذب است که عنوان میکند اگر نسبت به پول احساس خوبی داشته باشید(با او هم فرکانس شده)، میتوانید در مدتی کوتاه پول بسیاری را به زندگی خودتان جذب کنید. الان حتما میگویید که اصلا مگه میشه کسی نسبت به پول حس بدی داشته باشد؟ همه پولدار شدن را دوست دارند. در جواب باید بگویم بله بسیار اند افرادی که نسبت به پول حس بدی دارند منظورم همان افرادی است که تا یک فرد پولدار میبینند با خود میگویند حتما با کار خلاف به اینجا رسیده و یا افرادی که فکر میکنند پولدار ها از زندگیشان رضایت ندارند، خانواده شان دوستشان ندارند، از زندگی لذت نمیبرند، صدها مشکل و چالش دارند که با میلیون ها تومان هم حل نمیشود.

قانون جذب پول و ثروت چطور کار میکند؟
قانون جذب چیست - چگونه از قانون جذب استفاده کنیم

در ادامه، ما به طور خاص درباره « قانون جذب پول و کسب ثروت » صحبت خواهیم کرد و تمرکزمان روی رازهای جذب ثروت خواهد بود. دقت داشته باشید که برای رسیدن به هر خواسته ای باید بر افکار و استفاده از مغز برای ارسال ارتعاش تکیه کنیم. براساس قانون جذب، جهان هستی، رویدادها، اتفاقات یا افرادی را در مسیر شما قرار می دهد تا خواسته شما خلق شود و آنچه را که ارتعاش داده اید، مطابق با احساستان ظاهر شود. براساس قانون جذب، ارتعاش احساسی شما، وقایع و افرادی را به سوی خودتان برمی گرداند.

قانون اول جذب پول
اولین و مهمترین قانون درباره کسب ثروت « خواستن پول با تمام وجود » است.

قانون دوم جذب پول
اگر پول می خواهید، « چقدر میخواهید» ؟

نکته طلایی این دو قانون این است که عددی که انتخاب می کنید باید به اندازه ای باشد که وقتی به آن فکر می کنید، احساس بسیار خوبی به شما بدهد؛ چون اگر حس بدی به شما بدهد؛ یعنی خارج از نقطه مطلوب شماست.

مثلا عددی که انتخاب می کنید، یک میلیارد تومان باشد، هنگام فکر کردن به آن حالتان بد شود، به این معنی است که شما نمیتوانید روی آن تمرکز کنید.

در واقع فکر شما به نداشتن آن مقدار پول، گرایش پیدا می کند و اینجاست که افکار منفی مثل : «چطور می توانم به آن برسم؟ هیچوقت برای من اتفاق نمی افتد! من که شرایطش را ندارم! » در ذهن شما متولد می گردد.

این افکار به شما حمله کرده و شما نیز روی آنها تمرکز می کنید و حستان بد می شود و طبیعی است مقدار بیشتری از نبودن پول را خلق می کنید.
برای هر شخصی مقدار پولی که با آسودگی می تواند بخواهد، متفاوت است. شیوه درخواست هم در افراد مختلف، به یکی از سه روش زیر می تواند باشد:

بعضی از شما می گویید: آن قدر پول می خواهم که همه بدهی هایم را تسویه کنم. لازم است در ابتدا ان مقدار پول را در قالب یک واحد پولی، مشخص کنید تا بتوانید بر روی ان واضح تر تمرکز کنید.
برخی کلی تر درخواست می کنند: می خواهم آن قدر پول داشته باشم که فشار مالی روی من نباشد.
برخی نیز ممکن است بگویند: فقط می خواهم حسی داشته باشم که از لحاظ مالی احساس امنیت و آزادی کنم.
با درخواست کردن، ذهن شما شروع به ارتعاش روی « حس داشتن پول »می کند. قانون ارتعاش مهمترین اصل در قانون جذب است.

۳- قانون جذب رابطه:

قانون جذب عشق بخشی بسیار کاربردی در قانون جذب است که بر روابط افراد تاثیر می گذارد. در قانون جذب رابطه افراد این توانایی را دارند که هرآنچه از اخلاق و رفتار یک فرد را دوست دارند به زندگی خود جذب کنند(اطرافشان پر میشود از افرادی با این ویژگی های اخلاقی ) و در مدار ناخواسته هایشان قرار نگیرند(به طور ناخودآگاه از افراد با خسیسه های اخلاقی ای که دوست ندارند دور میشوند)



۴- قانون جذب سلامتی:

قانون جذب سلامتی میگوید که با کنترل افکار خود می‌توانید در وضعیت جسمانی و سلامتی خود، تغییرات شاخصی ایجاد کنید. حامیان قانون جذب بر این باور اند که اگر یک بیمار فرکانس افکار مثبت را درون خود افزایش دهند بخش عمده ای از مسیر درمان را طی کرده و میتواند بر بیماری خود غلبه کرده و آن را شکست دهد. استدلالی که برای اثبات این اصل هم می آورند عدم تشخیص بدن میان افکار و تجارب است. به طور مثال شما ار به یک آلوچه ی ترش فکر کنید بزاق دهانتان ترشح خواهدشد. با آنکه اصلا طعم آن را نچشیده اید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.