بیل گیتس

چکیده ای از تجربیات من در زندگی

بیل گیتس

نوجوانی بیل گیتس چگونه سپری شد؟

گیتس در دوران نوجوانی برنامه‌های پیچیده‌ای می‌نوشت که شیفتگی و علاقۀ او به سوی موفقیت را نشان می‌داد. او به خاطر عشق و علاقۀ خود به برنامه‌نویسی کامپیوتر و همچنین به اصرار پدرش در سال 1973 وارد دانشگاه هاروارد شد، اما با این وجود تمایل چندانی به تحصیل در آن‌جا نداشت. تمام این مسائل در دسامبر 1974، هنگامی که آلن مقاله‌ای در مورد میکروکامپیوتر به گیتس نشان داد، تغییر کرد. بیل گیتس و آلن از فرصت استفاده کردند و با تولیدکنندگان MITS تماس گرفتند و در مورد زبان BASIC برای آلتیر (اولین کامپیوتر شخصی) با آن‌ها گفتگو نمودند. هنگامی که تولیدکنندگان MITS در پاسخ گفتند می‌خواهند نمونۀ کار را ببینند، وی و آلن شبانه روزی کار کردند تا آن را آماده نمایند زیرا تا آن موقع برنامه را ننوشته بودند. آلن به آلبوکرک سفر کرد تا ببیند که آیا برنامه روی آلتیر کار می‌کند یا خیر. گیتس و آلن هر دو نسبت به این قضیه تردید داشتند. برنامه موفقیت‌آمیز بود. گیتس از هاروارد بیرون آمد. بعد از این موفقیت، گیتس و آلن مایکروسافت را راه‌اندازی کردند. در آن زمان IBM در اجرای سیستم عامل خویش مشکل داشت و درست سر بزنگاه، گیتس و آلن مایکروسافت را راه‌اندازی کردند.

پدر بیل گیتس ( شغل پدر بیل گیتس )

پدر بیل گیتس، ویلیام هنری گیتس دوم، وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل، واشینگتن بود که در سن ۹۴ سالگی درگذشت. او وکیلی مورد احترام، یک منتور قابل اعتماد و خیری تاثیرگذار بود و مدت ها قبل از آنکه پسرش مایکروسافت را تاسیس کند قدم به صنعت تکنولوژی گذاشت و همین امر موجب آشنایی بیل گیتس با تکنولوژی در سنین کودکی شد.

داستان ازدواج موسس مایکروسافت ( بیل گیتس و همسرش )

بیل گیتس - زندگینامه بیل گیتس - درآمد بیل گیتس در ثانیه - راز موفقیت بیل گیتس

بیل گیتس در ژانویه 1994 میلادی پس از هفت سال با ملیندا فرنچ از کارمندان مایکروسافت ازدواج کرد. ملیندا در مصاحبه خود با مجله فوربز forbes می‌گوید پسرهای باهوش بسیاری خواهان ازدواج با من بودند؛ اما هم من و هم بیل احترام خاصی برای هم قائل بودیم، البته آن روزها زنی هم که عاشق فناوری باشد، کمیاب بود!

داستان طلاق بیل گیتس

بیل گیتس ۶۵ ساله موسس مایکروسافت روزگاری یکی از سه فرد ثروتمند دنیا بود. همسر وی ملیندای ۵۶ ساله مدیر سابق شرکت مایکروسافت است که در حال حاضر بنیاد خیریه بیل و ملیندا را مدیریت می‌کند. بیل گیتس در سال ۲۰۲۱ از همسرش ملیندا فرنچ جدا شد و نیمه از ثروتش به همسر سابقش بر اساس قانون واگذار شد و او به رتبه ی پنجم ثروتمندان جهان سقوط کرد و رتبه ی سومین ثروتمند جهان را از دست داد. خبر جدایی این زوج پس از زندگی ۲۷ ساله مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفت.

فرزندان بیل گیتس

وی و ملیندا دارای دو فرزند دختر و یک فرزند پسر با نام‌های جنیفر کاترین گیتس (متولد ۱۹۹۶ میلادی)، روری جان گیتس (متولد ۱۹۹۹ میلادی) و فوب ادل گیتس (متولد ۲۰۰۲ میلادی) هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.