پولسازی

چکیده ای از تجربیات من در زندگی

پولسازی

اگر به شما بگویند به یک ماشین پولسازی تبدیل شدهع اید و میتوانید هر آنقدر که میخواهید اسکانس تولید کنید چه حسی به شما دست میدهد؟ سریال کت جادویی را به یادمیآورید؟ او نمونه بارزی از یک ماشین پولسازی بود هربار که دست در جیب خود میکرد ممکلو از اسکناس بود و اسکناس ها هیچ وقت تمام نمیشد. اما چطور میتوانید در این مقیاس پولسازی کنید؟ اگر به شما بگویم افرادثروتمند جهان مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ و ... ذهنیتی جدا از ذهنیت افراد عادی دارند پیش خودتان چه فکری میکند؟ بله چیزی که وجه تمایز این افراد از دیگران است ذهنیت پولساز آنها است. در ادامه به بررسی 5 ذهنیت و الگو میپردازیم که شما را در مسیر پولسازی برای رسیدن به قله ها دایت میکند
اولین گام پولسازی : شجاع باشید و از ساختار شکنی نترسید
مارک زاکر برگ خالق اپلیکیشن محبوب اینستاگرام را میشناسید؟ وی هموار راز پولسازی خود را ساختارشکنی اش معرفی کرده اس. او میگوید هربار که در زندگی خواستم قدمی در راستای پولسازی بردارم از اینکه به سرعت عمل کنم و ساختار شکنی کرده و قوانین را تغییر دهم نترسیدم. همین امر هم کمک کرد تا اپلیکیشن های بسیار متفاوت از آنچه تا کنون بود عرضه کنم و بتوانم در این مقیاس بزرگ پولسازی کنم
گام دوم پولسازی : اثر مرکب
هرگز مپندارید که ثروتمندان جهان که توانایی پولسازی در مقیاس های بزرگ را داشتاند افرادی با ویژگی های فراطبیعی بوده اند. آنها به هیچ وجه از شما باهوش تر نیستند. من افراد باهوش زیادی را میشناسم که توان پولسازی ندارند. افرادی که موفق شده اند همگی شان یک وجه مشترک دارند انهم داشتن یک چک لیست از کارهای روزانه ای است که به صورت مداوم انجام دادن. اثر مرکب میگوید، اگر میخواهید پولسازی کنید باید کارهای به ظاهر کوچک و درستی را در برنامه روزانه خود داشته باشید و در اجرای آنها تداوم به خرج دهید.
گام سوم پولسازی : هدفمندی
هدف شما از پولسازی چیست؟ گاهی فردی رسیدن به درآمد ماهی 10 ملیون تومان را پولسازی میداند و گاهی فرد دیگر رسیدن به ماهی 100 میلیون تومان را هم پولسازی نمیداند برای اینکه بدانید مسیر را درست طی میکنید یا نه باید بدانید هدفتان چیست و دقیقا میخواهید چجور ماشین پولسازی ای باشید. تحقیقات اخیری که در دانشگاه اکسفورد انجام شد نشان داد افرادی که اهداف خود را مکتوب میکنند بیشتر از سایر افراد در محقق شدن آن هدف موفق میشوند.
گام چهارم پولسازی : امیدوار باشید
شاید بنظرتان حرف ساده ای باشد اما امید به زندگی است که میتواند کمک کند از پس چالش ها بربیاید و هر روز موفق تر از دیروز شوید. اگر میخواهید در مسیسر پولسازی به جایی برسید باید همیشه به بهبود اوضاع امید داشته باشید. اگر مارک زاکر برگ بعد از اولین شکایتی که از او شدنا امید میشد دیگر چنین توانایی را در پولسازی نداشت. اگر میخواهید پولسازی کنید باید امید خود را در تمام لحظات که حتی با سخت ترین چالش ها دست و پنجه نرم میکنید حفظ کنید. آن موقع است که درب های خوش بختی به رویتان باز میشود.
گام پنجم پولسازی : الگو سازی اصول
کوین ترودو از بزرگترین استوره های پولسازی را میشناسید؟ وی جمله ی بسیار معروفی دارد که بنظر من شاه کلید موفقیت است. در زندگی به حرف چه کسی گوش میدهید؟ بنظر من این جمله در مسیر پولسازی معجزه میکند. به راستی شما در زندگی چه کسی را الگوی خود قرار میدهید کسانی که خود توان پولسازی ندارند و یا کسانی که در این مسیر به جایی رسیده اند؟؟؟
نظر شما چیست؟ لطفا یک راز پولسازی که قبول دارید را برای ما کامنت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.